mandag den 31. marts 2014

Så er vi i gang

Vi har i dag holdt vores første møde, hvor vi startede med en Brain Storm. Hvad skulle målgruppen være? Hvad er vores formål?
Vi fandt frem til at vores målgruppe skulle være børn og ældre i sammenspil og vi leger med tanken om at lave nogle aktiviteter og lege med en børnehaveklasse og ældre fra plejehjem. Emnet vil være SKB-relateret og vi vil lægge fokus på gamle lege, med bevægelse i.
Vores formål med projektet er at skabe relation og bevægelse.