Vi fandt frem til at vores målgruppe skulle være børn og ældre i sammenspil og vi leger med tanken om at lave nogle aktiviteter og lege med en børnehaveklasse og ældre fra plejehjem. Emnet vil være SKB-relateret og vi vil lægge fokus på gamle lege, med bevægelse i.
Vores formål med projektet er at skabe relation og bevægelse.
Vores formål med projektet er at skabe relation og bevægelse.
God brain storm, vi ser frem til at læse en mere konkret beskrivelse af jeres produkt. :)
SvarSletSuper flot, aktuel og spændene blog, vi ser frem til at læse mere
SvarSletDet lyder super spændene at I vil bringe børn og ældre sammen. Vi undrer os over hvorfor I har valgt at skabe relationer mellem disse to målgrupper?
SvarSletVi glæder os til at følge jeres tanker og ideer
Mvh Kom godt igang - holdet
Vores hovedmål var at aktivere de ældre, men det er vigtigt med relationen for at skabe aktiveringen, derudover vil det også skabe livskvalitet og glæde, begge veje... :)
SletSpændende projekt. Jeg tror, at det kan være med til at øge livskvaliteten for begge målgrupper. Glæder mig til at læse mere.
SvarSletGodt set, Sarah... ;)
SletSpændende brainstorming. Interessant at i vælger et sammenspil mellem de ældre og små. Vi glæder os til at se hvilke aktiviteter der kommer i spil, og hvilke resultater der kommer deraf. Flot layout.
SvarSletMeget spændende emne og flot layout! Jeg glæder mig også til at se mere :) Hvordan ældre - demente? Netop ikke demente? fysisk hæmmede ældre eller netop ikke? hvad kunne være grunden til at vælge det ene frem for det andet? Og børn - hvilke børn?
SvarSletSom beskrevet, tænker vi at arbejde med 0.kl. børn.
SletVi tænker ikke på nuværende tidspunkt på en bestemt gruppe ældre, men har tænkt os at researche lidt på nogle plejehjem i lokalområdet.
Gode overvejelser, vi ser frem til mere med afsæt i teori fra grundbøgerne.
SvarSletHilsen
The Icebreakers