onsdag den 16. april 2014

God påske til alle.

Har til vores skræk og rædsel opdaget, at vi ikke har fået præsenteret os selv rigtigt :-)
Vi er en gruppe pædagog studerene fra UCC i Hillerød. Vi er 3 ordinære og 4 merit studerende, vi har alle SKB(sundhed, krop og bevægelse) som linie fag.

Vi skal her i andet semester, producere et pædagogisk produkt, og man kan følge vores tanker ideer på denne blog.Vi vil inddrag både noget praksis og teori fra linie faget i vores pædagogiske produkt.

Vi har inden påske været på besøg på plejehjemmet Skanselyet. Det var et meget inspirerende møde, som vi havde med Anette fra Skanselyet. Hun var meget begejstret for vores ideer og tanker. Vi har aftalt at vi skal på besøg igen, tirsdag efter påske og snakke med nogle af beboerne. Vi tænker at vi gerne vil have deres input, til hvad der kunne være gode og sjove lege, som de kunne lege med en gruppe børn.

Vi vil snarrest komme ind på hvilken teoritikker vi henter vores empire fra.

På gensyn snarrest :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar