Selvom gruppen i dag ikke var fuldtallig, følger her dagens refleksioner:
Vores primære fokus vil ligge på dannelse af relationer på tværs af generationer.
Vi tænker at dette vil kunne fremme livskvaliteten, som konsekvens af oplevelsen af at have betydning for nogen, og den heraf følgende identitetsdannelse.
Midlet vil være bevægelse.
Vores produkter vil dels være en samling kort med simple beskrivelser af lege. Vi tænker at kortene skal afspejle målgruppen på den måde at læsning ikke er spids kompetence, og vil derfor gerne anvende billeder og simpel tekst, med store bogstaver.
Vi har også talt om at anvende film som dokumentation.
Vi har for tiden fokus på følgende overvejelser:
Hvad sker der når man bevæger sig?
Rettet heden mod det det fælles 3.
Hvad betyder det at deltagerne, er blevet dannede, som funktion af forskellige tidsaldre?
Sker der en overførsel?

Ingen kommentarer:
Send en kommentar