tirsdag den 8. april 2014

Vi har været til vejledning med Mads i dag, hvilket var meget indspirende. Vi har tidligere været inde på livsglæde i forbindelse med opgaven, og vi  vil arbejde med at fokusere på de ÆLDRES livsglæde. Vi vil undersøge om livsglæde kan være, eller er kulturelt/socialt bestemt.
 Vi skal på  plejehjemmet Skanselyet i morgen, hvor vi skal interviewe personalet, og hvor vi  vil indgå i dialog og fortælle om vores tanker og ideer. Hvilke ideer/tanker har Skanslyet  omkring livsglæde og hvordan kan vi i fællesskab udvikle vores pædagogiske produkt.
Vores tanker flyver og nu er vi sultne.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar