Vi har været til vejledning med Mads i dag, hvilket var meget
indspirende. Vi har tidligere været inde på livsglæde i forbindelse med
opgaven, og vi vil arbejde med at fokusere på de ÆLDRES livsglæde. Vi
vil undersøge om livsglæde kan være, eller er kulturelt/socialt bestemt.
Vi
skal på plejehjemmet Skanselyet i morgen, hvor vi skal interviewe
personalet, og hvor vi vil indgå i dialog og fortælle om vores tanker
og ideer. Hvilke ideer/tanker har Skanslyet omkring livsglæde og
hvordan kan vi i fællesskab udvikle vores pædagogiske produkt.
Vores tanker flyver og nu er vi sultne.. :-)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar