Dagens undervisning i Digitale medier, var meget interessant. Vi håber at vi får tid til selv at lave en produktion i forbindelse med vores gruppearbejde. Vi har besluttet at arbejde videre med vores første ide: At skabe relationer mellem børn og ældre, med fokus på bevægelse. Vi er gang med at skabe kontakt til hhv. en børnehaveklasse og et plejehjem, der gerne skulle være villige til at deltage.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar